Sider

lørdag den 7. januar 2023

Julen varer lige til hellig tre konger

 Her varer julen ikke lige til påske men til hellig tre konger. Juletræet er plyndret og pynten er pillet ned. Det eneste som får lov at blive er lysene. De skal lyse lidt endnu, nok ikke helt til påske……



På den lille Lervad har jeg opgivet at få den trend som sad på til at fungere. Den skal jeg have pillet af.


På pindene har jeg flere ting. Bl.a. “Ret skal være ret” af Ruth Sørensen. Det har den været i et års tid, men mine arme tåler kun strik i små doser.


Et par strømper er der stort set også altid på pindene. Disse er meget gule og har også været på pindene i snart et par år.

På kniplebrættet har jeg den juleløber som jeg rekonstruerede for et par år siden. Den ligger stille.

På sybordet er en pusletaske til E’s Baby Born. Planen er at sy nogle bleer og lidt tøj til lommerne.


Der er nok at færdiggøre, så det er bare at sætte i gang. I dag er der både skiskydning og håndbold i fjernsynet som jeg også skal se, men det passer fint med strikketøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar