Sider

fredag den 1. april 2011

Færdig strik 2009 og 2010

Her er en collage med nogle af de ting jeg har strikket i 2009 og 2010. Har vist ikke fået alle par strømper med, men det går jo nok. Cardigan'en i regnbuefarvet Kauni garn blev for lille efter filtning i vaskemaskine. Derfor bruger jeg nu tørretumbleren til filtning, da den er nem at stoppe for prøvning. Ballonkjolen blev også i det mindste, så den er solgt og går nu rundt i det Århusianske. Den skal strikkes på et senere tidspunkt, men løst og i håndspunden garn. Begge par filtede futter er slidt op, og nu har jeg købt hjemmesko med fast sål. Det er så behageligt ikke at skulle skifte for at hente ting i garagen eller på tørresnoren.

Hvornår mon jeg bliver mobbet med blålige farver??????

7 kommentarer:

  1. Det er da nogle skønne ting du har lavet og nej Janne det gør du ikke (jeg skal bare kikke i mit klædeskab).

    SvarSlet
  2. Du er bare så produktiv... hvad med det, du har strikke på maskine, det vil vi da også gerne se ;)
    Go' weekend ønskes du, fra én der pakker til næste uges kursus i Skals

    SvarSlet
  3. Det kommer - det kommer.
    Go' weekend til jer også. Håber du får et rigtig godt kursus, Jette. Mon ikke du kan lære os noget, når du kommer hjem.

    SvarSlet
  4. Sikke mange fine ting, du har strikket. Og farverne er også flotte. Jeg har også nogle blå ting imellem mit tøj. Det er mere sandsynligt, at der ikke er så meget brunt og grønt i mit tøj.

    SvarSlet
  5. Jeg forstår slet ikke hvad du mener med du bliver moppet.. måske lidt venskabeligt drilleri.. hø hø.

    Der er mange fine ting i din kollage.. og mange timer.

    Hvordan er det nu det er med rødt og blåt........

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte og forskellige ting du har strikket.

    Hilsen
    En der er glad for at cardigan'en blev for lille :o)

    SvarSlet
  7. Hej Janne
    Den røde kjole nr. 4 for oven, hvad hedder modellen og hvem har designet den ? Jeg kunne godt tænke mig at strikke den.
    Mvh
    Kirsten

    SvarSlet