Sider

lørdag den 16. april 2011

Velvære

Så kom der 2,1 km mere på kontoen. 10 dage skulle der gå før jeg igen kom ud af døren, og jeg tør snart ikke fortælle, at det faktisk var ømhed i musklen foran på skinnebenet der har afholdt mig fra at komme ud igen. Først kunne jeg ikke og da ømheden var aftagende var der andre aftaler, som gjorde at jeg ikke turde løbe risikoen for ny ømhed.
Min gymnastikleder siger altid, at vi må gerne få godt ondt, men ikke ondt ondt.
Forhåbentlig går der ikke ti dage inden næste tur........Den følelse af velvære jeg føler nu, er det hele værd. Prøv bare selv, hvis ikke du tror mig.

1 kommentar:

  1. Åh jeg mindes da jeg begyndte at løbe på rulleskøjter..det kan brænde så meget i skinnebenene... jeg kan sandelig godt forstå du måtte holde pause... ;O)

    SvarSlet