Sider

tirsdag den 12. april 2016

24 stk. karklude

Jeg er hoppet med på vognen med strikkede karklude. Købte 20 nøgler Mayflower bomuldsgarn 8/4 i diverse farver. Har desuden brugt 4 nøgler fra lageret. 4 stk. er allerede givet bort, så de mangler på billederne.






Faktaboks

Opskrift: Egen
Størrelse: 66 masker / 56 masker
Garn: Bomuldsgarn 8/4
Farve: Diverse
Forbrug: 1200 gram
Forbrug i år: 1235 gram
Fra lager: 200 gram fra lager
Pinde/Nål/MS: 9.2
Maskine: Brother KH965
Bem.: God og stor karklud. Mønster 256 - nogle med dobbelt længde. Maskeantal korrigeret undervejs - 56 masker er passende til mønster 256 og strik til et nøgle er opbrugt (180 - 190 rækker)



4 kommentarer:

  1. De er bare gode, fine farver :-)

    SvarSlet
  2. Tak - de er dejligt store når et helt nøgle garn bliver strikket op.

    SvarSlet
  3. Hej
    De ser lækre ud . Nu har fået sat min gamle knitmaster op og glæder mig til at komme igang . Det hulkort som du bruger er det til 24 masker ' ?
    Du skriver du bruger nr 256 hvor kan jeg finde det kort . Håber du kan hjælpe mig .
    Rigtig god dag . Vh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke et kort - min maskine er elektronisk, men jeg tror det er kort nr. 1. Hul i hver anden og næste række modsat.

      Slet