Sider

tirsdag den 1. januar 2019

Godt nytår

Jeg ønsker et rigtig godt nytår til jer der måtte følge med her på bloggen.

Efter et 2017 som ikke var det bedste år jeg har oplevet, har 2018 på stort set alle fronter været et positivt år. Det er jeg så taknemmelig for, og jeg har troen på at 2019 bliver endnu bedre. Der er allerede lagt planer for en del begivenheder som jeg glæder mig meget til.

En gennemgang af ufo'er medfører også en stillingtagen til om projektet fortsat vil have en berettigelse. Hvis ikke er det bare med at få trevlet op og lagt garnet tilbage på lageret.
I 2018 måtte to projekter på denne måde lade livet.

Det ene et tørklæde i entrelac i et håndspundet gråt garn, som nu må vente på en ny og mere velegnet opskrift. Det andet var en cardigan af Susie Haumann som jeg stadig synes er en flot cardigan, men mønsteret var så let at lave fejl i og næsten umulig at rette. Derfor blev den også trevlet op og garnet er faktisk for længst brugt til Blå fra Hyggestrik.



4 kommentarer:

  1. Hej Janne,
    godt nytår også til dig :-) Jeg synes det er en god ide at aflive projekter som ikke lever op til forventningerne :-)

    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, men nogen gange må projekterne godt ligge et par år for så alligevel at blive færdiggjort og elsket. Oplevede jeg med mit Seyfarth sjal.

      Slet
  2. Også godt nytår til dig.
    Ja en gang imellem bliver man nød til at rydde op, for at få plads til nyt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det nye er oftest mest spændende.....

      Slet