Sider

lørdag den 4. februar 2017

Weekendtur til Vejle og Århus

Jeg burde gøre mig mere umage med at skrive på bloggen. Den er jo som en god dagbog der altid er tilgængelig, - ikke at jeg har tænkt mig at krænge mit indre ud i cyberspace, men bare som en huskedagbog.

Sidste weekend var Hanne og jeg i Vejle. Mens Hanne besøgte sin faster på plejehjemmet travede jeg gågaden tynd i min jagt på garnforretninger. Jeg fandt to - Garn i Skovhytten, en lille fin butik, men jeg holdt mig på måtten og købte kun to nøgler Regia strømpegarn.

Den blå-grå udgår og var derfor på tilbud til 59 kr., det andet kostede 80 kr. Jeg er aldrig gået op i at strømper i selvstribende garn skulle være fuldstændig ens, men det kan jeg så prøve nu.
Jeg fandt en garnbutik mere i Mary-centeret, men jeg holdt mig på måtten.
Efterfølgende fulgtes vi til min far, hvor vi spiste og havde en hyggelig aften. Efter morgenmaden lørdag kørte vi til Århus for at gå på opdagelse på Aros. Vi var begge meget imponeret af den potugisiske kunstner Joana Vasconcelos. De store hængende skulpturer lavet af plastik-bestik, Beretta pistolen af gamle sorte telefoner, "Prisme" lysekronen af OB'er, Stiletten af gryder og grydelåg, Lotusblomsterne af strygejern. Kan varmt anbefale et besøg inden udstillingen slutter medio februar.

Vi havde inviteret os selv på aftensmad hos min moster og onkel, så vi slap for at lave mad når vi kom tilbage til Vendsyssel. Jeg fik strikket en halv strømpe på turen og afprøvet min nye HUGlight. Den virker glimrende i en mørk bil uden at genere føreren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar