Sider

søndag den 19. februar 2017

Phoenix Wing

For ca. 5 uger siden så jeg dette sjal hos Skau & Co. og jeg vidste at det måtte jeg bare strikke. Mønsteret var hurtigt købt og jeg tænkte at det kunne jeg give min moster i fødselsdagsgave - altså lilla farver. Garn blev indkøbt og mønsteret printet ud - 59 sider 😅.






Faktaboks

Opskrift: Phoenix Wing af Nadine Schwingler
Størrelse: Border 1
Garn: Mayflower 1 class og Lang Yarns Mille Colori Socks & Lace
Farve: 2005 og 53
Forbrug: 157 og 185 gram
Forbrug i år: 573 gram
Fra lager: nej
Pinde/MS: 4½
Maskine: -
Bem.: Tælle, tælle, tælle. Et dejligt arbejde, men kræver at man koncentrerer sig om det. Jeg er rigtig godt tilfreds med sjalet og Lillian blev vist glad for det. Tilbød at bytte det, såfremt hun ikke brød sig om det, men det ville hun ikke. Bliver vist nødt til at lave et til mig selv. Skal bare lige overveje farverne.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak - undervejs blev jeg usikker, men slutresultatet forelskede jeg mig i

      Slet
  2. Det var så sjovt at strikke - også selvom der skulle tælles :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret - jeg er i gang med nr. 2 - også tiltænkt som gave

      Slet