Sider

torsdag den 1. januar 2015

Patchwork taske, 2 huer og 2 tørklæder

Som tidligere skrevet har jeg ganske glemt at forevige denne taske som jeg har syet for snart længe siden. Det er et gratis mønster jeg har fundet på stof a/s denmarks hjemmeside

Dertil kommer 2 huer strikket at dette kit - en sort og en grå - begge foræret væk som julegaver.
Faktaboks

Opskrift: PomPom og Mary hue
Størrelse: dame
Garn: Nako Sport Wool fra Mayflower
Farve: sort og grå
Forbrug: 80 og 87 gram
Forbrug i år: 4316 gram
Fra lager: nej
Pinde/Nål/MS: har jeg glemt :)
Maskine: -
Bem.: Fik at vide i forretningen at opskriften ikke var god - derfor har jeg delvist strikket efter eget hovede




Billede lånt fra hottehit.dk


Faktaboks

Opskrift: Egen ala Hotte hit tørklæde
Størrelse: dame
Garn: Coast
Farve: blå/grå og koks/røde
Forbrug: 150 gram pr. tørklæde
Forbrug i år: 4616 gram
Fra lager: ja
Pinde/Nål/MS: har jeg glemt :)
Maskine: -

Bem.: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar