Sider

onsdag den 14. marts 2012

Hos tandlægen

Klokken 11 mødte jeg hos tandlægen for at få isat et implantat. En fin lille skrue. Heldigvis viste røntgenbillederne at der var god plads til skruen. Operationen mærkede jeg ikke meget til. Det mest ubehagelige var at få lagt bedøvelsen og trykket fra den tingest som skulle holde læberne på afstand. Resten mærkede jeg ikke meget til, og om lidt inden bedøvelsen fortager sig helt vil jeg følge tandlægens råd og tage lidt smertestillende. Det kan ikke passe andet end, der vil være ømhed og smerter efter sådan en omgang.

Efterfølgende hentede jeg smertestillende og penicillin på apoteket og lod mig friste af et stativ foran en tøj-forretning. To kjoler blev det til. Billeder kommer senere. Først skal jeg en tur ud at gå i det fine vejr - og en tur forbi købmanden efter youghurt. Det bliver vist ikke til mere fast føde end det i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar