Sider

tirsdag den 20. juni 2017

Status....

......på den sidste måned.

Jeg nåede at få konfirmand-tæppet færdigt, og han blev glad for det. Så er det jo dejligt at forære det bort.
Grundet sygdom var jeg noget sent på den, så der måtte en hurtig beslutning til om hvordan jeg skulle afslutte quiltningen. Valget faldt på hjerter og loops, og efter at have tegnet lidt med blyant på papir satte jeg mig til maskinen. Det er ikke perfekt, men jeg er ganske godt tilfreds.

Tæppet i fuld størrrelse på mit spisebord. Det er et stort puttetæppe, men for lille til sengetæppe.

Mens der var MGP fik jeg broderet navn og dato på bagsiden og syet mit eget lille mærke på.

Ugen efter konfirmationen var jeg med moster og mosters veninde i Århus Musikhus og se "Saturday Night Fever". Det var Premiere-aftenen og vi sad på første række i orkestergraven, kun en meter fra scenekanten. 



Efter den fantastiske forestilling fik skuespillere og dansere roser, som de efterfølgende smed ud til publikum. Jeg var heldig at få en af dem :)



Samme weekend havde vi familietræf. Fantastisk at møde slægten på denne afslappende måde.


Om lørdagen nåede jeg desuden at stå ved kirken, da en sød kollega blev gift.

Det er også blevet til en del lydbøger. 6 bind af Det store århundrede af Jan Guillou: Brobyggerne, Dandy, Mellem rødt og sort, Ikke at ville se, Blå stjerne og Ægte amerikanske cowboybukser.
Jeg har desuden hørt Anna Grues sidste nye bog i rækken om den skaldede detektiv Dan Sommerdahl.
Nu hører jeg Christian Jungersens "Du forsvinder"

Jeg har også fået strikket lidt, men de ting må komme senere i egne indlæg. Rigtig god dag til jer alle derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar