Sider

fredag den 12. maj 2017

Hårdt ramt

Jeg har været hårdt ramt af en forårsinfektion. Det begyndte med lidt gener i halsen og så lå jeg ellers en nat i fem stive timer og bare dirrede af kulde. Jeg kunne slet ikke få varmen. Derefter har jeg i halvanden uge ikke gjort andet end at cirkulere mellem seng, lænestol og sofa samt se fjernsyn, spise og sove. Ondt i hovedet, halsen, ørerne og til sidst brystmusklerne af at hoste - nu er der kun hosten tilbage, men den er også slem nok.

Jeg er næsten 14 dage bagud med alting, men har nu fundet et projekt frem som jeg håber kan blive færdigt til at give en konfirmand på søndag som ekstra-gave. Det er altid et sats at give sådan et tæppe i gave, men jeg tager chancen, hvis jeg når det.



Jeg mangler at afslutte quiltningen af kanten - kan ikke rigtig beslutte mig. Derefter skal der syes lukkekant på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar