Sider

onsdag den 31. december 2014

De sidste afsluttede ufoer i 2014, del I

Flere ufoer er trævlet op og garnet lagt på lager. Forhåbentlig finder garnet anvendelse til andre ting, som i modsætning til ufoerne aldrig ville komme i brug, og derfor aldrig lavet færdigt.
 
Det var en maskinstrikket baktus

 
En håndstrikket bolero
 
 En maskinstrikket trøje i rib
 
 En håndstrikket babytrøje

 Et forsøg på at lave et rundt bærestykke som skulle have været en kjole
 
 Disse kedelige billeder er bare for min egen skyld og som dokumentation for at jeg nu også har fjernet disse ufoer og fordi de hører med til min strikke- og håndarbejds-dagbog.
Jeg mangler også at fremvise nogle færdige arbejder - de kommer senere......

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er ganske tilfredsstillende at se hvor langt du kommer i projektet, selvom jeg selvfølgelig ikke ved hvor langt du har igen ;-)

    SvarSlet
  2. Den status kommer om lidt - jeg skal lige have ajourført regnearket :)

    SvarSlet