Sider

søndag den 31. januar 2021

Strømpestrik

 Jeg er kommet i trit med at bruge mine hjemmestrikkede strømper til hverdagsbrug. Det kræver lidt fornyelse i skuffen. Lagergarnet blev fundet frem og i min leden efter nye mønstre og forskellige måder at strikke hæl på, faldt jeg over denne Knitalong Rainbow Socks Chronicle 2021

Jeg så den først d. 28. januar og første par skulle være færdigt i dag og være i farven pink. Jeg har strikket og strikket og hæftede ender i formiddags inden jeg skulle til Covid-19 test. Kønne er de ikke og den tomato heel ved jeg ikke helt om jeg er så vild med. Nu får vi se.....




Faktaboks

Design: Basic sock med Tomato heel
Størrelse: 39
Garn: Meilenweit fra Lana Grossa og Sock 4 fra Hjertegarn
Farve: Pink
Forbrug: 67 gram
Forbrug i år: 384 gram
Fra lager: ja
Pinde: 2.5 mm
Maskine: -
MS: -
Bem.: Tror ikke tomato heel bliver min favorit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar