Sider

lørdag den 28. november 2020

Nissemors jul af AnnAKa


 Jeg har i flere år været forelsket i denne julekalender, og for tre uger besluttede jeg at den ville jeg sy til mit et-årige barnebarn. Tror det er udgået, da jeg kun fandt det et sted, Butik Kastanja. 15 dage tog det fra jeg begyndte at tegne på vliesofix og til jeg sendte pakken afsted. Spændende om min svigerdatter kan li' den. 

J er kun et år så pakkerne er små poser vingummibamser og frugtstænger. Noget som han kan li' og må få for forældrene. I begyndelsen af det nye år bliver han storebror og jeg har allerede sikret materialer til en mere.

Det har været et rigtig hyggeligt arbejde at sy kalenderen og mønsteret beskriver processen rigtig fint, således at en nybegynder også kan være med.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar