Sider

søndag den 28. august 2016

Brødbakke



Så blev det til en brødbakke, hvor jeg har prøvet kræfter med nogle andre teknikker, fundet i en bog jeg lånte af en af spindepigerne. Jeg var så heldig, at hun forærede mig to bundter pil, så der er lidt til senere brug.
På Bratskov købte jeg to bundter pil og uerfaren som jeg er har jeg opblødt begge bundter. Det betyder at jeg gerne skal have pilene brugt indenfor den næste uge - næste gang beslutter jeg mig for et bestemt projekt, beregner hvor mange pil af de enkelte længder og sorter der skal bruges, og så er det kun den portion der bliver opblødt, plus en smule som reserve. Overskuddet kan så eventuelt blive til en ostebund til senere brug. Da jeg ikke selv dyrker pil må jeg prøve at minimere spildet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar