Sider

søndag den 16. november 2014

Status nytårsforsæt

Normalt har jeg ingen nytårsforsætter, fordi jeg mener de kun er til for at blive overtrådt. Trods det valgte jeg alligevel at sætte et sidste år og nu må jeg hellere lave en status på det, for så har jeg 1½ måned til at bevise det modsatte - altså at det kan holdes.
Status nu er at jeg har købt maskingarn til 2 sømandscardigans hos Masken, men det var en af undtagelserne, så det er ok. Der er også købt lidt til supplement og følgetråde, så det er også ok. Derimod er der påbegyndt for mange projekter i forhold til de afsluttede, så det må jeg se at få gjort noget ved.................
Noget mangler bare at blive vist frem her.

En herretrøje der har ligget stille måske i 20 år blev trevlet op tidligere i år og garnet lagt på lager.
Der er strikket af noget af det, så det tæller naturligvis godt i regnskabet. Billede af den trøje senere.
God søndag til alle derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar