Sider

søndag den 30. april 2023

Ugen der gik



Endnu en uge er gået. "Henry" kører kun når det passer ham. Jeg tror det er dårlig forbindelse ved ladestationen der driller, men det haster da græsset er temmelig langt og gror med lynets hast. Forhåbentlig bliver vejret i eftermiddag så godt at det er til at være ude uden vintertøj.


Ankers sommerbluse som jeg påbegyndte sidste sommer fordi nabokonen havde fået mønsteret og gerne ville have hjælp. Vi fulgtes ad ud for at købe garn i The Corner Shop i Vennebjerg og jeg blev selvfølgelig fristet til at strikke samme bluse. Det der med en kortærmet bluse i så kraftigt et garn er ikke lige mig, så jeg besluttede mig for at køre ud og få et par nøgler mere og blot lave et par kontraststriber for at skjule farveforskel. Hvor heldig kan man være - de havde stadig nogle nøgler i samme indfarvning, så nu skal den være færdig som en langærmet bluse....


Siden sidst har jeg hørt "Engletræet" af Lucinda Riley, 


"Pigen under træet" af Sara Blædel og


 "Jeg gik mig over sø og land" af Lise Nørgaard.
Tre meget forskellige bøger, slægts-/kærlighedsroman, krimi og humoristiske fortællinger fra virkeligheden. Dejligt med lidt alsidighed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar