Sider

søndag den 5. marts 2023

Skøn weekend

 



En dejlig weekend lakker mod enden. Jeg har været på kursus i fransk lingeri hos AOF i Aalborg og det er altid hyggeligt. Efterhånden kender jeg en del af dem. Vi er mange gengangere og jeg kom da lige til at købe et kursus mere. Denne gang fik ikke syet meget men tegnet mønster af til en kjole, en bluse og flere typer hipsters. Nu håber jeg at jeg kan finde stof og syet kjolen, så den kan tilrettes på næste kursus. Jeg kom da også til købe et par nye pakker til bh-sæt.

I stedet for at køre hjem lørdag aften var jeg i Århus hos moster og onkel. Min Søn, svigerdatter og børnebørn var der og vi fik endelig udvekslet julegaver. Jeg fik et par sko, Adobe Photoshop og en ny kalender med billeder af børnebørnene.

Jeg overnattede til i dag. Desværre glemte jeg både pung og telefon og værst af alt opdagede jeg det først da jeg var næsten i Ålborg. Min moster og onkel forbarmede sig over mig og kørte til Ålborg med tingene, så jeg slap for ca. 3 timer i bilen når kurser var slut. Jeg er så taknemmelig ❤️.

Som tak fik hun et af mine håndvævede viskestykker og et bagestykke.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar