Sider

søndag den 2. december 2018

Julemarked og julemåned

Så har vi taget hul på årets sidste måned. I går var jeg på julemarked i Uhrenholdts gård i Vrå sammen et par andre skønne kvinder fra strikkecafeen. Ikke et marked hvor vi får solgt en masse, men alligevel en rigtig hyggelig dag. Desværre fik jeg ikke taget nogle billeder for de nye lokaler er virkelig lyse og lækre.

Jeg fik også strikket lidt på mit Exploration Station af Stephen West. I dag er jeg nået til af lukke af med Icord, men kommer til at mangle ca. 20 m garn. Heldigvis er der en strikkeveninde som har noget liggende, så jeg kan få det færdigt uden at skulle købe et helt nyt nøgle garn. Sjalet er strikket af rester fra en Nancy cardigan som har ventet på monterings-Åge i flere år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar