Sider

fredag den 8. februar 2019

Øv og øv

I øjeblikket er mit strikketøj lagt til side grundet en betændt slimsæk i højre skulder. Det er naturligvis rigtig øv når nu jeg gerne vil strikke noget småt.

Næste øv er et uønsket besøg af en bogfinke. Sent i aftes fløj Tiger hen til terrassedøren med en viftende hale. Først troede jeg der var en fremmed kat udenfor, men jeg kunne ikke se noget, så jeg lukkede døren op, Tiger gik ud og ind under døren fløj “noget” som viste sig at være en bogfinke. Den faldt til ro på toppen af mit store serviceskab, og der fik den lov at sidde til i dag da det blev lyst. Med lukkede gardiner og termostater og en åben terrassedør lykkedes det at få den gelejdet ud. Heldigvis har den kun efterladt få klatter.

2 kommentarer:

  1. hej Janne,
    det er virkelig øv med øv på ! God bedring !

    mange hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Angelika - håber og tror at jeg snart kan strikke bare lidt.

      Slet