Sider

mandag den 5. marts 2012

En lørdag i Aalborg

Først frokost og en eftermiddag sammen med Krea Vendel - pigerne.

Her hækler Jette på en taske af sodavands-dåser.

Her bliver Birthes strikkede taske studeret.

Jette fik også påbegyndt tre forskellige Mary-huer. Det blev vist kun den sidste, som blev færdig, da hun ikke lige havde taget højde for hvor meget garn der går til sådan en hue.

Her ses Birthes taske lidt tydeligere. Jeg har bestilt garn til sådan en. Det er på tilbud hos PP Garn i Vejgaard.

Birgit havde travlt med at folde strimler til en taske. Jeg fik desværre ikke taget billeder af den taske hun havde flettet af cykelslange.

Her fremviser Charlotte sit Mongolia sjal. Jeg har ikke helt tal på hvilket nummer i rækken. Seks tror jeg. Hun "truer" godt nok med at det mønster skal ha' en pause, meeeen lad os nu se.












Efterfølgende tog jeg til en ny adresse i Aalborg. Her var jeg inviteret til spisning hos en kusine. Vi var tre kusiner, der som børn var rigtig meget sammen. Nu mødes vi minimum tre gange om året. En gang hos hver. Det er rigtig, rigtig hyggeligt.

1 kommentar:

  1. Tak for at jeg også kunne føle jeg var med ;-) Glæder mig til at se jer alle når jeg kommer hjem igen.

    SvarSlet